Kursus Online Pengurusan & Penyeliaan Pejabat 2021-2022
















5 Statistik dan fakta menarik:
  • Bilangan siswazah menganggur pada 2018 adalah seramai 162.0 ribu orang, meningkat 4.6% daripada 2017 (154.9 ribu orang). Sebanyak 56.9% siswazah menganggur adalah perempuan berbanding 43.1% siswazah lelaki. (Sumber: Statistik Siswazah 2018 Keluaran 2019).


  • Pendidikan Malaysia menekankan akademik & kelayakan profesional tetapi majikan mencari pekerja berkemahiran “Soft Skills” dan mempunyai pengalaman kerja. (Sumber: Khazanah Research Institute: The School-to-Work Transition of Young Malaysians 2018).


  • Kursus yang popular di seluruh dunia adalah Kursus Basic Data Entry (Excel), Pengurusan Projek, Pemasaran Online, dan Programming. (Sumber: LinkedIn Learning 2019 Report).


  • Sejak 2017, 59% syarikat membelanjakan lebih banyak bajet pembelajaran dalam talian ataupun dikenali sebagai online learning” dan 39% mengatakan mereka (syarikat) kurang membelanjakan bajet kepada tenaga pengajar latihan secara kelas. (Sumber: 3rd Annual Linkedin Learning Report 2019).


  • Pembelajaran mudah alih meningkat 5% setiap tahun! (Sumber: 3rd Annual Linkedin Learning Report 2019).

Kenapa Kursus Pengurusan & Penyeliaan Pejabat?

Lihatlah bakal gaji anda jika di sektor Kerajaan kelak !







KANDUNGAN KURSUS


  • Incoming Communication
  • Outgoing Communication
  • Filling Administration
  • Meeting Preparation Assistance
  • Basic Data Entry



Kenapa sijil Pengurusan dan Penyeliaan Pejabat PENTING untuk anda?!


1) Merupakan satu bonus untuk anda semasa menghantar resume kepada majikan kerana anda sudah mempunyai pengetahuan asas tentang tugas-tugas sebagi seorang kerani !


2) Dapat menyakinkan si penemuduga untuk bahawa anda seorang yang layak untuk kerja yang anda pohon seperti di sektor kerajaan dan swasta !


3) Satu kelebihan untuk anda memohon kerja di Kerajaan sebagai Pembantu Tadbir Gred N17 dan N27!


4) Kerja kosong sebagai seorang kerani amat dikehendaki oleh setiap organisasi. Satu syarikat memerlukan kira-kira 5-10 kerani untuk mengurus pentadbiran syarikat supaya berjalan dengan lancar.





Pengiktirafan sijil??Jangan risau sijil diiktiraf di sektor kerajaan dan swasta!



2. Selepas itu, admin akan menghantar cara pembayaran kepada email anda.

3. Anda akan dihantar nota secara slideshow di email anda untuk mengulang kaji sendiri dan sebarang pertanyaan bolehlah hubungi dan LIVECHAT dengan admin di laman Facebook Fan Page untuk sebarang kesulitan. Admin akan sedaya upaya akan melayan setiap kesulitan yang dialami oleh anda.

4. Selepas anda mengulang kaji dalam sehari dua maka admin akan memberi 20 soalan peperiksaan pendek untuk anda menjawab terus dan hantar ke email admin. Tujuannya untuk menguji kefahaman anda mengenai tugas sebagai seorang kerani.

5. Kiriman sijil dan akan dibuat sejurus selepas pembayaran telah dibuat secara Cash Deposit. Track no bagi pos sijil akan diberi selepas dipos dan akan dihantar ke email anda supaya dapat menjejak sijil.



Harga-harga kursus 



1. KURSUS PENGURUSAN & PENYELIAAN PEJABAT ( Online ) - RM89.00 Sahaja.

Bonus untuk anda!

* Percuma Puluhan eBook yang bernilai RM599 ! eBook ini mengandungi laporan-laporan kerja masa kini dan eBook Basic Data Entry yang cukup cemerlang.



* Percuma template resume dan cover letter untuk persiapan menghadapi temuduga





TESTIMONI PELANGGAN!!









 ( KEUNIKAN DAN KELEBIHAN )




1. Harga yang murah dan jimat masa di mana anda tidak perlu lagi datang ke pejabat untuk menghadiri kursus tetapi boleh menghadiri kursus pada bila-bila masa dan di mana jua anda berada

2. Sijil dan penyedia latihan seperti Vixtech diiktiraf industri luar sebagai satu pusat latihan yang bertanggungjawab menyediakan kursus-kursus kepada belia.

3. Dengan sijil ini anda akan berpeluang bekerja di sektor kerajaan dan swasta dengan mudah kerana anda telah mempunyai asas pengetahuan mengenai skop tugasan kerani.

4. Proses pembelajaran yang sangat mudah dan senang di mana nota diberi secara PDF atau Buku secara pos mengikut kehendak dan permintaan pelanggan.

5. Kursus yang sangat sukar dicari di lain tempat kerana bukan setiap penyedia latihan menyediakan kursus kerani ini di seluruh negara.

6. Sangat popular dan sesuai di kalangan lepasan SPM, Diploma, dan Degree untuk mencari kerja sebagai kerani.

7. Dengan sijil kerani ini anda berpeluang dinaikkan gaji oleh majikan!

8. Percuma Resume dan surat permohonan kerja ( Cover letter ) untuk anda !



CONTOH SIJIL ANDA!




KLIK DI BAWAH UNTUK DAFTAR SEKARANG

Sejurus pendaftaran anda boleh masuk kelas online terus!

20 comments:

  1. hi sya sangat berminat. sya perlukan kursus sebegini. ada no untuk dihubungi? terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Hallo saya berminat mahu join kursus kemahiran kamu? Masih bole join kah 2021 ?

    ReplyDelete
  3. hi saya berminat nk join..ada kosong lagi ke?

    ReplyDelete